2017年4月19日星期三

從【永恆的春天】談到【Romance of the north sea】

TVB 1974 電視劇集 永恆的春天 有以下對白:


圓圓父親:我個女,贏到歌唱冠軍,我好多謝你
               。但你身為老師卻乘人之危,想佔我
               個女便宜,無咁容易,我唔係圓圓,
               我冇盲呀!

圓圓老師:世伯,我承認師生戀係唔啱,但我係
               真心喜歡你女兒啊!

方 圓 圓:爸爸,你成全我哋啦。我自小失明,
              又俾你緃壞。多得老師佢,令我重新
              認識自己,我哋係真心相愛㗎 ........

 
      這套由梁天飾演落泊畫家,甘國亮飾演鋼琴
老師,汪明荃飾演失明少女的電視劇集,每集也
會聽到汪明荃彈奏同一首美妙的鋼琴曲:

           「Romance of the north sea」

      但原來歌曲背後的故事,更為傳奇!這歌原
是來自 Rachmaninov 的一首古典音樂,巴格尼
尼主題變奏曲其中的一個選段:

    「Rhapsody on a Theme of Paganini」

      但是,早在「永恆的春天」劇集面世之前,
這唱片經已絕版,而電視劇所用的鋼琴音樂,其
實來自坊間的口水唱片而已,相等於,現在流行
的所謂「精選大碟」吧。













此文寫於 2016-01-15

沒有留言:

發佈留言